torsdag 4. juni 2009

Ønskeliste.

På en liten titte runde innom Riviera Maison fant jeg så mye fint.

Fikk lyst på alt jeg!

Fin kommode. Liker skriften på skuffene.

Liker stolen veldig godt. Liker den organsike formen. Hadde ikke takket nei til skrivebordet heller... ;)



Akkurat et slikt avlastnings bord jeg vil ha.


Koselig asjett og kopp sett. Passer fint til morgen kaffen og frokosten.

Fin, enkel og elegant lampe. Liker at det er mørk flate på skjenken. Gir det litt mer tyngde.

Jeg er et puff menneske og denne var midt i blinken!!


Fin stol med en veldig fin farge på stoffet.


Ja takk, denne spisestuen vil jeg ha!!!


Hvem fikk ikke lyst på et glass iskaldt sitron vann nå?!?! Jeg!

Denne var så fin! Ha den på bordet med noen blader, te-lyse stake og kanskje en liten vase med noen blomster i . Tapeten i bakgrunnen var også veldig fin syns jeg.


På kjøkken benken ved siden av frisk basilikum så passer disse olje flaskene perfekt inn. God oliven olje og balsamico olje er et must for meg.


Jeg har snart bursdag og da hører jo champagne med! :)

Så fine lysestaker!


Fin og elegant lampe. Jeg ville hatt grå, beige lampeskjerm.


Det er så mye fint og jeg vil ha alt! Tror jeg må levere inn en lotto kupong på lørdag og vente på en telefon fra Hamar.
Kryss fingrene for meg! :)
Håper dere har en fin torsdagskveld. Imorgen er det fredag og helg igjen :)

2 kommentarer:

Merete sa...

Så flotte bilder - masse inspirasjon.
Kunne også tenke meg en telefon fra Hamar på lørdag, men om jeg skal ha noen sjans bør jeg kanskje levere kupong også :P Lykke til ;)

Frøken Englefjes sa...

Ooooo, her var det mye fint! Likte spesielt godt asjettene med koppene oppå seg jeg;)
Noen spennende planer for helgen eller?

Blog Widget by LinkWithin